címkék

kommentek

  • etter: hm nem tom, beírod google-ba és ott majd kiderül valami. :) én így csináltam. hatezer valamennyi f... (2008.10.17. 17:32) ismét rövid hírek (és kívánságok)
  • etter: ez nem is jutott eszembe (rég gondoltam már ötvösre:D), de most hogy mondod... ki gondolta hogy eg... (2008.10.05. 22:29) Bayram
  • Aloane: Nagyon klassz kis történetek, amket megörökítesz, de el kell mondanom, le sem tagadhatod magad: jó... (2008.09.28. 21:26)
  • BuNDA: Huhu! Írjad, hogy mi történik, mert megesz a kíváncsiság! Sehol egy kép, vagy valami! Mindent látn... (2008.09.17. 17:49) az első pár nap...

Linkblog

HTML

ismét rövid hírek (és kívánságok)

2008.10.14. 09:48 | etter | 4 komment

szóval, mivel semmi érdemlegeset nem csináltam az elmúlt másfél héten (kivéve, hogy elértem, hogy letiltsák a netem, illetve rajzoltam is még egy csomót, meg olvastam török kultúrtörténetet angolul) (törökül nem tanultam, mindig is utáltam a szavakat, most is ez van, nem bírom magam rávenni), jönnek ilyen mindenféle háttérinformációk.

nem tudom, meséltem-e már, de rájöttünk, még korábban, hogy a törökök megtalálták a tökéletes indokot a gigantikus méretű épületek létrehozására: kiváló hátteret nyújtanaka a gigantikus méretű török zászlóknak, atatürk portréknak és -idézeteknek. lesz ebből egy fotósorozat, ha nem leszek lusta egyszer.

aztán én meg arra jöttem rá, hogy bizonyos dolgokat egyszerűen nem érdemes itt beszerezni, és most nagyon fáj a szívem a kicsi fekete kabátomért (szipp szipp), mert hideg van ám esténként, tegnap majdnem mindent megtettem, hogy a vesém megfázzon, de aztán jött a busz szerencsére. előbb-utóbb viszont ez probléma lesz, még nem döntöttem el, hogy fogom áthidalni, de pl örülnék nagyon egy csomagnak a kabátommal, némi fehérneművel, harisnyákkal, ilyesmik, esetleg egy-két végül mégis otthonhagyott hosszúujjú felső is jöhet, meg az a színes kötött pulcsim, hiányzik...

és ha már csomag, ma majdnem megrendeltem azt a balettes dvd-t (lalala human steps-amelia), az egyetlen dolog, ami visszatartott, hogy kell valaki, aki postáz nekem egy csomagot, illetve, hogy nem tudom, az mennyibe kerül, meg még, hogy valahogy vagy olyan valaki kell nekem, aki postáz nekem csomagot, aki pesten lakik, vagy további bonyolult kapcsolatok kiépítése következik, mivel magyarországon belül 1700 ft-ért szállítják ki, pesten átvenni meg ingyen lehet.

különben berendezkedtem, elköltöttem (tényleg, ez is jelentős cselekedet volt) rengeteg pénzt edényekre, kaja-alapanyagokra, evőeszközeim még mindig nincsenek, lehet, hogy csapódom a tömeghez és kölcsönveszek egy garnitúrát valamelyik menzáról, csak ettől olyan kényelmetlenül érzem magam. vettem amúgy vagy 3 harisnyát is, így újra tudok öltözködni, meg két könyvet, ami nem a török kultúrtörténetről szól, az egyik a girl, interrupted, mert el akartam olvasni már rég, meg is tettem hétvégén, a másik pedig a the kite runners, ami pedig az afganisztáni forradalomról, és az akkortájt bekövetkezett társadalmi változásokról szól, kicsit eszembe jutott róla a children of midnight, de nem annyira vicces. inkább határozottan szomorú.
szóval a múlt héten utazás helyett vásárlásra költöttem, továbbra is kisebb anyagi gondokkal küzdök (nem jelenleg, de megelőlegezem magamnak, mert biztos, hogy nem lesz elég a pénzem).

azon kívül kísértésbe estem, hogy, de ezt előbb megbeszélem az illetékesekkel (sokan mások már úgyis tudnak róla), mert sok további kérdést vet fel.

na. nem is lett ez a helyzetjelentés annyira rövid.

kicsit azért néha hiányoztok.

Címkék: ankara

A bejegyzés trackback címe:

https://pulykakakas.blog.hu/api/trackback/id/tr88712927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pzs 2008.10.15. 21:11:34

off
szoval tegnap este le kellett vinnem egy rakat kulfoldit munkaugybol kifolyolag a szilvupleba, ahol salsa est volt, es rogton talalkoztunk egy nagyon helyes horvat es torok sraccal, mondom (az uramnak tibi) a toroknek, a baratnom eppen torokorszagban van, mondja a igen, es hol, gondolkozok erosen, mondom bayram, aha, az egy vallasi unnep, hat, ez nem jott ossze.
/off
pesti vagyok.

a_lány 2008.10.17. 08:57:16

háá. hol lehet megrendelni a dvd-t???
jelentkeztem nyelvvizsgára. és én sem szeretek szavakat tanulni ám. szakmai szavakat plááne. és beszélgettem tegnap nagylacival is egy CSOMÓT. feldobó volt. :) aszondta még lógok neki egy kávéval 2007-ből.
szia pézsé :)
áh. feladom. inkább iszom a mentateám. teljesen rosszul vagyok ma. :)

a_lány 2008.10.17. 09:09:53

öhm. és amúgy tényleg rosszul vagyok. és még írási kényszerem is van. de hiába látom a neved msnen, nem válaszol. viszont amúgy tegnap szaunázni is voltunk adriennel, ami rettenetesen jó volt, és a palotaszállónál őszierdő illat van, és imádtam ismét. és falevelek voltak a tavon, ami adrienn szerint dzsuvás volt, szerintem csak faleveles. és SZÉP. :)

etter 2008.10.17. 17:32:58

hm nem tom, beírod google-ba és ott majd kiderül valami. :) én így csináltam. hatezer valamennyi forint. de most nem rendelem meg, mert nincs pénzem. úgy döntöttem, rendes kislány leszek, és megvárom, míg lesz. :)
pézsé: ANKARA hallod, ankara:) nem olyan nehéz. :D
süti beállítások módosítása